Hårt arbete



Känns som jag skulle vilja gräva ner mig just nu.Orken är slut jag hoppas verkligen att det är förkylningen som gör att jag har tappat fart. Blev ingen skola idag utan ett besök på vårdcentralen bland sådana som  jag " gamla grinkärringar", hur kan man bli så upprörd över att jag ville ha några stämplar i mitt kort.Som damen påpeka högt i väntrummet
"väldigt vad hon tar sig tid, det finns faktiskt andra som ska till läkaren också"
Känns så bra när man har nolltolerans,ville skrika
" Håll käften f***kärring " (så moget av mig )
men nej jag svalde och vände mig om och log och gick.
Efter en timmes besök kom jag därifrån med hostmedicin och några råd som jag inte riktigt fick klart för mig läser ju varken arabiska eller italienska
.... fortfarande tung i bröstet och utan kraft. Har nu varit förkyld i 4 veckor men det är väl normalt.
Snälla Petazzi kom hit och gräv upp mig.
Lotta

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, jag undrar´de just var du var igår...gick själv hem efter några timmar på jobbet. Helt sänkt. Har varit deckad sen 12 igår. Kräkts, ont i kroppen och bara dåsig helt enkelt. Känner mig anningen bättre idag och funderar på om jag ska gå imorgon. Vilken jubelidiot man är! Kram och puss på dig!

2010-02-16 @ 09:02:07
URL: http://minfortrolladevarld.blogspot.com
Postat av: Iza

Du kan få energi av att vara förkyld oxå. Jag fick världens jättekick efter att jag legat helt deckad i 2v så du kanske är duracellkanin nästa vecka! Men visst är det stressigt nu håller med :) Kram

2010-02-16 @ 12:44:29
URL: http://medialochannorlunda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0