Kallasyndromet


Blir bara en liten tanke idag. Med tanke på mitt inlägg härom veckan om våra ungdomars leende .
Hjälp mig snälla Kalla hur gör du för att le och var finner du orken att lyckas.
Varför blir inte du trött och ger upp?
När mina elever inte ens orka komma upp ur sängen. 
Mitt huvud är fullt av tankar vad vi gör eller rättare sagt inte gör i skolan för att våra elever ska lyckas.
Slutar iallafall med att Kalla ger mig  tro på att den kan gå.
Ditt leende och pigga ögon där ser man glädjen och viljan.
Med eller utan guld du är bäst!!
Lotta




Kommentarer
Postat av: Bosse

Orken återvänder ska du se. Även om det inte känns så ibland.

2010-02-17 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0