nu kommer vi Italy!!!!

Så var vi äntligen där ,imorgon bär det av till Milano!!!
Hoppas jag iallafall mannen är kanonförkyld t.o.m hemma fråm arbetet då är det illa. Som om inte det skulle räcka har min som vanligt krånglande magen inte velat vara med och så spädde jag på med en praktvurpa utanför skolan idag som innebar bandagerad högerhand. Ja inget vidare muntert par som entrar Italy men f** jag ska dit!!!!
Prata med Frida som tyvärr rapporterade SNÖ men vi är ju vana.
När jag nu sitter och skriver detta kan man ju undra om  det är meningen att vi ska dit eller?
Vill träffa Frida och Filippo höra italienskan så jag kanske blir sugen på att plugga igen .






Så imorgon kväll kommer jag stå på den här balkongen och titta ut över ett snöigt Milano sämre kan man ju ha det .




Kan tänka att det kommer bli mycket jagande för det är mycket vi ska hinna med.


CUORE
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0