Milano

Så var man tillbaks i verkligheten igen och hur kul är det?Trodde jag skulle få en puff för att orka vidare men blev snarare ett bakslag.
Vi har haft några underbara dagar hos världens bästa Frida och Filippo och deras fantastiska vänner. Många härliga minnen och skratt. Tänk att jag som somnar i soffan vid nio på fredagkvällen orkade tre nätter på rad och då menar jag hela nätter med bar besök och allt.
Hemma på morgonkvisten för högst ett par timmars sömn för att sedan utforska Milans alla hörn plus en dagstripp till vår älskade Comosjö.



Avsluta det hela med en härlig middag hos deras vänner med lilla nyfödda Andrea ,så nu är vi extra Nonna och Nonno i Italy.




Skulle vilja berätta allt men huvudet är i snurr så jag kommer ta en bit i taget framöver.   


Ska nu in på Ryan och se om det inte går någon resa snart igen
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0